تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
وبلاگ شخصی جواد اسدالهی عیلکی



مدتی که اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل برام دغدغه است من چی کار می تونم بکنم؟ مشکل آموزش و پرورش ما چیه الان؟

گفتم مقاله بنویسم اما این روز ها که تب مقاله نویسی آفتی شده است شاید این جوری یکی بیاد بخونه به گوش مسولین برسونه. یا مسول شد کاری کنه یا حتی اگه یه زمانی خودم  توی سیاست های آموزش و پرورش کاره ای بودم دلم برای بچه ها و معلمان این کشور بسوزه..

خصوصی سازی

حجم: 14 مگابایت

جواد اسدالهی ۱۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۵:۴۴ ۰ ۰ ۴۰۵ فلسفه علم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی



دانلود آهنگ