تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
وبلاگ شخصی جواد اسدالهی عیلکی


  •  آیا قرآن کتاب علمی است؟
  •  آیا می توان همه ی علوم مورد نیاز را از آن استخراج نمود؟
  • این سوالی بود که در ذهن ما ایجاد شد و ذهن ما را درگیر کرد. با مطالعه ی سایت ها و کتابهایی در این زمینه ،در نهایت به نتایجی رسیدم که در این نوشتار ارائه خواهم کرد. البته ناگفته نماند نظرات علامه طباطبایی و شهید مطهری همچنین ایت الله رضوی  دکتر مهدی گلشنی به این اشاره دارند که قران کتاب علوم طبیعی نیست و من هم به پیروی از آن ها بر این نظر واقفم اما علاوه بر این ها نظرات و برداشت های  خود را نیز  اشاره می کنم. این نکته را تذکر بدهم که این برداشت ها نشات گرفته از تراوشات ذهنی این جانب بوده و آن هارا به این بزرگان نسبت ندهید.و ذکر مطالب دیگر صرفا برای کمک به انتقال منظور خود آورده ام. داخل متون نیز این برداشت ها  وجملات خود را با تغییر فونت و رنگ مشخص کرده ام.
  • و تذکر دیگر این که سعی کنید تمام مطالب را دقیق و کامل بخوانید البته موارد مهم را مشخص کردم و می خواهم همانند شخصی که هیچ اطلاع و پیش دانسته ی قبلی ندارد سراغ این نوشته بیایید و ومطالب را مورد بررسی قرار دهید.
  • pdf دریافت فایل
    حجم: 955 کیلوبایت

جواد اسدالهی ۲۸ مرداد ۹۵ ، ۲۲:۲۳ ۰ ۱ ۳۴۳ اندیشه اسلامی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی



دانلود آهنگ